Sonja Bakker, gewichtsconsulente en dieetauteur, publiceerde meerdere boeken over afvallen met een oplage van meer dan 3.2 miljoen exemplaren. “Voor al mijn grafische werkzaamheden doe ik graag een beroep op de expertise van de Zeeman Reclamegroep.”
“Ik leg de lat bijzonder hoog. Ik ga altijd voor een tien. Daardoor is het persoonlijk moeilijk om je werk in handen te geven van een ander. Je wilt dat het goed is. Ik heb een duidelijk beeld voor ogen en om dan die vertaalslag te maken naar een ontwerp, daar heb je inlevingsvermogen voor nodig. Die betrokkenheid vond ik terug bij Zeeman. Het team straalt vertrouwen en ervaring uit. Je voelt aan de manier van communiceren dat ze weten waar ze het over hebben. Ook de nuchtere Noord Hollandse mentaliteit past goed bij die van ons en gaf een vertrouwd gevoel.
Na mijn eerste Lidl-boek heb ik ook de jaren erop weer een boek uitgegeven in samenwerking met supermarktketen Lidl. ‘Bereik je ideale gewicht voor het hele gezin deel 2. “Ook deze boeken zijn door de Zeeman Reclamegroep vormgegeven. Door de samenwerking met zo’n grote speler in de markt, moesten we volgens een bijzonder strak tijdschema werken. Ik waardeer de professionaliteit en persoonlijke betrokkenheid van de Zeeman Reclamegroep. Met name de balans tussen het meedenken en hun no-nonsense aanpak in deze tijd wordt door ons bijzonder op prijs gesteld.”